skip to Main Content

Managing for Social Impact

Managing for Social Impact: Innovations in Responsible Enterprise (Management for Professionals) er en ny bog, der beskriver innovative strategier for, hvordan man kan drive bæredygtige og socialt ansvarlige virksomheder.

Bogen er fuld af input omkring corporate citizenship (virksomheders samfundsansvar), ledelse af nonprofits, socialt entreprenørskab, impact investering, fællesskabsbaserede økonomier og design i byer.
Der er i alt 15 bidrag fra ledere, analytikere i industrien og ledere af globale og lokale organisationer, som arbejder med innovative modeller for bæredygtig social effekt .

Fakta:
Titel: Managing for Social Impact: Innovations in Responsible Enterprise (Management for Professionals)
Forfattere: Mary J. Cronin (Redaktør), Tiziana C. Dearing (Redaktør)
Format: Kindle udgave
Forlag: Springer
Udgivelsesdato: 9 februar 2017
Bogen er på 278 sider og kan købes på amazon.com her

 

This Post Has 0 Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top