skip to Main Content

Minikoference – Social impact på bundlinien

The Social Business Company afholder i samarbejde med Kooperationen minikonferencen ”Social Impact på bundlinjen– Sådan måler du værdi & effekt af dit samfundsengagement” d. 31. maj 2016 i København.

På minikonferencen kan man få ny viden og inspiration til hvordan du i praksis kan arbejde med impact målinger som et kommunikations- og strategisk beslutningsværktøj og som løftestang til værdiskabelse og innovation.

Minikonferencen byder på oplæg med:

• Tania Ellis, The Social Business Company, som indleder minikonferencen med et overblik over globale og nationale trends, værktøjer og nøglebegreber
• Mikkel Stenbæk, Miljøstyrelsen, som samarbejder med virksomheder om at måle og værdisætte miljøpåvirkninger fra hele deres værdikæde
• Vibeke Molin, Skandia, som har udviklet et værktøj til at sætte kroner og ører på forebyggende sociale indsatser
• Claus Skytt, Merkur Andelskasse, som kun investerer i virksomheder med et både økonomisk og samfundsgavnligt afkast.

Minikonferencen er rettet mod deltagere der ønsker:

• Overblik & indsigt over social impact landskabet
• Forståelse for hvordan man kan værdisætte CSR og socialøkonomi
• Konkret inspiration til kvantificering af grønne/sociale mål
• Indblik i andres praktiske erfaringer
• At møde & netværke med andre med interesse i dette felt

Minikonferencen afholdes tirsdag d. 31. maj, kl. 12.30 – 17.00 hos KPH-Projects, Enghavevej 80, 3. sal, 2450 København SV
Deltagerpris (ekskl. moms):

Læs mere om konferencen og tilmeld dig her  

Læs mere om The Social Business Club på: www.thesocialbusinessclub.com

 

 

This Post Has 0 Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top